Eftersom Janne och Tomas fyller år med en dags mellanrum, så firades de samtidigt

Eftersom Janne och jag hade tagit upp ganska mycket kräftor, så blev det en liten kräftskiva. Vi lade upp så många kräftor vi trodde att vi skulle äta upp och det var riktigt roligt att se att flickorna gillade kräftor. Tove hade köpt en Västerbotten paj, som passar så bra till kräftor.

Tove gillade smaken på kräftorna och det var ju roligt att jag lyckats med kokningen. Tomas gillade också kräftorna och tyckte att de var ganska stora också.

Sen blev det glass i stora lass. 


Jag har gnällt över min dator som fortfarande inte har skickats till mig. Nu är vi uppe i två månader och ännu har de inte kommit till skott. Ska det vara så svårt att hitta mina filer. Jag skulle få en backup, men fick bara ca 15 % av mina filer. Nu vill jag ha alla mina filer.